ایمیل دانلود نرم افزار ایمیل دانلود نرم افزار موبایل تویتر دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار فیس بوک دانلود موبایل ار ار اس خوان
آمار بازدید
موضوعات
تبلیغات
قالب وبلاگ
بزودی

دانلود برنامه Pages برای آیفون آیپاد و آیپد

دسته بندی : IOS, ,

دانلود برنامه Pages برای آیفون آیپاد و آیپد

361309726
  • ورژن : 1.7.2
  • نویسنده:
  • قیمت : 9.99دلار
  • حجم : 256 MB
  • شرکت سازنده : Apple Inc.
  • مورد نیاز : سازگار با آی فون 3GS، آی فون 4، آی پاد لمسی (نسل 3)، آی پاد لمسی (نسل 4)، و پد. نیاز به IOS 4.2.8 و یا بعد....

در این پست برای شما کاربران نرم افزار کاربردی Pages رو آماده کرده ایم . برنامه Pages برای ساخت Document با فرمت های مختلف از جمله Text , Word و … به همراه تعداد زیادی Template هست.

 

دانلود نرم افزار Battery v2.8 مشخصات باتری برای آی فون

دسته بندی : IOS, ,

دانلود نرم افزار Battery v2.8 مشخصات باتری برای آی فون

icon175x175_1317239781_56181dea44928e56f79c2d59c58537f2
    • لینک آیتونز
  • سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱
  • ورژن : 2.8
  • نویسنده:
  • قیمت : $0.99
  • تعداد بازدید : 7,296
  • حجم : 4.9 MB
  • شرکت سازنده : Sergey Zorin
  • مورد نیاز : سازگار با آی فون ، آی پاد لمسی، و پد. نیاز به IOS 4.0 یا بالاتر.
زمانی که شما یک گوشی گران قیمت در دست دارید بدون شک انتظارات فراوانی از آن گوشی دارید گوشی آیفون یکی از همین گوشی ها می باشد. نرم افزارBattery 2.6 باتری گوشی آیفون شما را بصورت جادویی و شگفت انگیزی تقویت میکند نرم افزاری تایید شده و دارای گواهی از واریزون که دلیلی بر مطمئن بودن برنامه  Battery می باشد.بوسیله مدیریت صحیح برروی تمام قسمت های گوشی از جمله صفحه نمایش,دوربین,وایرلس,بلوتوث و نور ها و اسکرین ها و…. مصرف باتری شما کاهش چشم گیری پیدا میکند وتنها نرم افزاری است که شرکت اپل نصب آن را توصیه کرده است.و تست شده برروی تمام گوشی های  آی فون و آی پاد می باشد.مصرف کمتر از باتری گوشی آیفون خود را تنها با نصب این نرم افزار تامین کرده و مدت زمان بیشتری را از گوشی خود لذت ببرید. و این که میتوانید بببیند چقدر میتوانید از قسمت های مختلف موبایل خود مثل : اینترنت ، صحبت کردن ، بازی ، موزیک  استفاده کنید ، مدت زمان باقی مانده باتری را نمایش میدهد

تبدیل دستگاه آیفون به اسکنر با نرم افزار FineScanner

دسته بندی : IOS, ,

از دوربین آیفون برای اسکن کردن اسناد متنی ، قرارداد ها ، دستور العمل ها ، مقالات مجلات ، یادداشت ها ، رسید ها ، عکس ها ، نمودار ها ، جداول ، اسلاید های ارائه مطالب ، وایت بورد ها ، یا حتی بیلبورد های تبلیغاتی خیابانی استفاده کرده و آنها را با فرمت پی دی اف و JPEG ذخیره کنید. این نرم افزار از سرعت بالایی برخوردار بوده و خروجی با کیفیت بالایی را تحویل می دهد.

 

اسکنر گوشی آیفون

 

ویژگی های کلیدی و مزایای استفاده :

- هر متن یا دست نوشته ای را می توان تنها با همراه داشتن گوشی خود در جیب ، اسکن کرد بدون این که نیازی به یک اسکنر بزرگ و سنگین باشد!

- ساخت آسان اسناد در هر سایز و ابعادی که بخواهید

- کیفیت ظاهری تضمین شده با حذف خودکار لبه های صفحه و استفاده از فیلتر های عکس که مثلا اسکن شما را رنگی یا سیاه و سفید می کند.

- پشتیبانی از دو فرمت PDF و JPEG

- امکان آرشیو کردن فایل ها

- قابلیت ارسال به ایمیل ، فضا های ابری و فیسبوک

- به اشتراک گذاری اسکن ها از طریق آیتیونز

- پشتیبانی از ایر پرینت

- امکان “ایمیل به خود” که نرم افزار اسکن را برای خودتان ایمیل می کند!

 

 

کنترل موزیک پلیر آیفون با ضربه زدن به پشت گوشی

دسته بندی : IOS, ,

با نرم افزار کاربردی tipSkip میتوانید به پشت آیفون خود بزنید و با استفاده از آن آهنگ ها و موزیک پلیر خود را به ترتیبی که در جلوتر گفته میشود کنترل نمایید. ابتدا آیفون خود را بر میگردانید سپس با زدن ۲ بار پشت گوشی آیفون خود به آهنگ بعدی خواهد رفت. اگر ۳ بار به گوشی موبایل بزنید بر میگردد به آهنگ قبلی. اگر ۴ بار بزنید نیز پخش موزیک متوقف میشود.

نرم افزار tip Skip

 

 

پس زمینه اپل آیفون Wallpaper For iPhone & iPod

دسته بندی : IOS, ,

جدیدترین عکس ها و واپیپرهای (پس زمینه) موبایل iPhone و دستگاه پخش چندرسانه ای iPod شرکت اپل . لازم است توضیح دهم که این تصاویر بهترین نیستند و افراد خواصی از این تصاویر در پس زمینه آی فون خود استفاده می کنند ، اگر دنبال کننده مطالب موبایل باران هستید ، در پست های آینده سعی می کنیم 10 تا از هر نظر بهترین را برای شما آماده کنیم تا شما بتوانید دانلود کنید. برای دانلود عکس ها به ادامه مراجعه کنید.

 

 

تم زرد و سیاه برای گوشی های آیفون

دسته بندی : IOS, ,

تم سبک زرد و سیاه برای گوشی های آیفون با حجم کم . تم زرد آیفون را می توانید هم اکنون از سایت موبایل باران  به صورت رایگان دانلود نمایید.

تم زرد رنگ آیفون

 

 

بازی جنگی کانتر با فرمت جاوا

دسته بندی : java, ,

بازی جنگی معروف کانتر برای موبایل با فرمت جاوا ، در این بازی شما قادر خواهید بود به صورت گروهی به وسیله بولوتوث با دوستان خود بازی کنید.

بازی کانتر را هم اکنون می توانید از سایت تخصصی موبایل باران دانلود نمایید .

 

 

نسخه جدید بازی Zombie Infection 2 جاوا

دسته بندی : java, ,

نسخه دوم از بازی Zombie Infection هم منتشر گردیده این نسخه از بازی زامبی ها یک قدم جلوتر رفته و به جز انسان ها موجودات دیگری از جمله خفاش ها و کوسه ها و دیگر اعجوبه های دریایی را گرفتار خود کرده است. بازی از گیم پلی خوبی برخوردار است و توسط 3 کاراکتر انجام می شود و طیف گسترده ای از سلاح از جمله شعله افکن، نارنجک، اسلحه، نیزه را در اختیار دارید.شما می توانید این بازی را از سایت موبایل باران دریافت کنید.

بازی Zombie Infection 2

 

سایز بازی 240X320