ایمیل دانلود نرم افزار ایمیل دانلود نرم افزار موبایل تویتر دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار فیس بوک دانلود موبایل ار ار اس خوان
آمار بازدید
موضوعات
تبلیغات
قالب وبلاگ
بزودی

دانلود برنامه تماشای آنلاین فیلم ها Flipps HD (Former iMediaShare) v5.3

دسته بندی : Android, ,

برنامه Flipps HD یک نرم افزار جالب برای مشاهده فیلم ها به صورت آنلاین و با کیفیت اچ دی است. برای استفاده از این برنامه کافی است تلویزیون شما دارای وای فای باشد. شما می توانید ویدئوهای مورد علاقه خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. برنامه بسیار کاربردی است و شما می توانید در درون آن فیلم های مد نظرتان را با موضوع های مختلف پیدا کنید. همچنین برنامه می تواند فایل های تصویری با فرمت mpeg را به صورت کاملا حرفه ای پخش کند. برخی از ویژگی های نرم افزار عبارت اند از: پخش فیلم از لینک یوتیوب، وجود کانال های فراوان برای پخش فیلم های اچ دی، عملکرد مناسب در سونی ۳ و تلویزیون. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود برنامه تماشای آنلاین فیلم ها Flipps HD (Former iMediaShare) v5.3.2, 5.0 out of 5 based on 1 rating

 

دانلود نسخه کاملا آفلاین بازی فوق العاده گرافیکی و مهیج آسفالت 8 به همراه دیتا برای آندروید Asphalt

دسته بندی : Android, ,

سرانجام همان طور که انتظار میرفت نسخه جدید بازی هیجان انگیز و گرافیکی مسابقات اتومبیل رانی Asphalt  با نام Asphalt 8 Airborne نیز توسط کمپانی Gmaeloft ساخته شد. در بازی Asphalt 8 همانند نسخه های پیشین بازی که قبلا در Apktops معرفی شده بود شما باید  با شرکت در مسابقات گوناگون پول و حجم بیشتر برای نیترو بدست آورده و حتی می توانید با انجام حرکات نمایش با اتومبیل خود همچون دریفت و ….  نیتروی بیشتری و سریعتری  را به اتومبیل خود اضافه کنید. شما دارای ۳ مرحله نیترو هستید که وابسته به مقدار نیترویی است که شما دارید

 Asphalt-8-Airborne

 

دانلود نسخه جدید آنتی ویروس فوق العاده Dr.Web Anti-virus با لایسنس رایگان دائمی برای آندروید Dr.Web

دسته بندی : Android, ,

اگر پیگیر مطالب سایت apktops بوده باشید حتما مطلع هستید که تا به حال چند نرم افزار آنتی ویروس خوب و کارامد معرفی کرده بودیم که یکی از بهترین آنتی ویروس هایی که معرفی کردیم آنتی ویروس Avast بود که به تازگی در نسخه کامپیوتری و موبایلی بنا به دلایلی که در حیطه موضوعی سایت نمی گنجد قابلیت آپدیت خود را از دست داده و یا با فوت و فن های خاص آپدیت می شود! قصد معرفی یک آنتی ویروس جایگزین Avast که می توان گفت تقریبا چیزی از آن کم ندارد را داریم . Dr.Web Anti-virus آنتی ویروسی با قابلیت های در نوع خود کامل و فوق العاده که هم اکنون نسخه لایسنس دار نامحدود آن توسط apktops به شما معرفی می شود .

دانلود نرم افزار بازکردن فایل زیپ و rar و فشرده سازی در اندروید ZArchiver 0.6.6

دسته بندی : Android, ,

اگر شما هم علاقه دارید در گوشی آندرویدی خود بدون کوچکترین دخالت کامپیوتر ، تما فایل های فشرده خود را استخراج و  Extract کنید ما به شما بهترین نرم افزار برای این کار یعنی ZArchiver را پیشنهاد می کنیم ! این نرم افزار پورت شده و الگو گرفته از نرم افزار قدرتمند 7zip در کامپیوتر است که تقریبا تمام خصوصیات 7Zip کامپیوتر را دارا می باشد. 

ZArchiver-1

از قابلیت های ZArchiver می توان به موارد زیر اشاره کرد:

** ساخت فایل های : 7z (7zip), zip, bzip2 (bz2), gzip (gz), XZ, ta
** استخراج فایل های : 7z (7zip), zip, rar, bzip2, gzip, XZ, iso, tar, arj, cab, LZH, LZMA, xar, tgz, tbz, Z, deb, rpm
** مشاهده ی فایل های : 7z (7zip), zip, rar, bzip2, gzip, XZ, iso, tar, arj, cab, LZH, LZMA, xar, tgz, tbz, Z, deb, rpm

دانلود بازی مهیج GTA4

دسته بندی : Android, ,

مژده دوستان عزیز دفعه پیش نسخه جاوای gtaرو براتون گذاشته بودم اینبار نسخه اندرویدشه

اگر اهل بازی های کامپیوتری باشید اصلا و اصلا امکان ندارد که نام سری بازی GTA یا همان Grand Theft Auto را نشنیده باشید . Grand Theft Auto یک بازی بسیار هیجانی در کنسول های مختلف بازی همچون Xbox و در کامپیوترهای شخصی بوده و هست و یکی از خاطره انگیزترین نسخه های این بازی سری Vice City است که در زمان ریلیز خودش انفجاری در بین بازی های ساخته شده آن زمان بود . این بازی ها محصولی از شرکت قدرتمند و معروف Rockstar است که این بار شاهد ساخت نسخه آندرویدی از این بازی هستیم . کافیست تصاویری از اجرای این بازی زیبا بر روی آندروید ببینید تا همین حالا عاشقش شوید!

 

Grand Theft Auto Vice City 1.0.3 gta4 

نرم افزار FaceLock for appsقفل گوشی

دسته بندی : Android, ,

نرم افزار FaceLock for apps یک نرم افزار فوق العاده جالب برای قفل گذاری بر روی برنامه های مورد نظر شماست . این نرم افزار قابلیتی در اختیار شما قرار می دهد که توسط آن می توانید از قبل چهره خود را به این نرم افزار از طریق دوربین گوشی خود داده و سپس قفلی بر روی برنامه هایتان بگذارید که این قفل تنها با چهره شما باز خواهد شد!  یعنی در واقع این برنامه از چهره شما عکس گرفته و آن چهره را در خود ذخیره می کند و بعد از آن برای باز کردن قفل گوشی و برنامه ها از چهره ذخیره شده استفاده خواهد کرد .

دانلود آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند و مطرح اویرا این بار برای گوشی های آندروید Avira Free Android S

دسته بندی : Android, ,

به جدیدترین نسخه آپدیت و تغییرات نسخه جدید ذکر شد 

فکر نمی کنیم کسی باشد که آنتی ویروس مطرح و قدرتمند Avira را نشناسد و یا برای یک بار هم که شده نام آن را نشنیده باشد . این آنتی ویروس را می توان یکی از بهترین و حتی آنتی ویروس برتر چند سال اخیر دانست که با توجه به حجم کم و محیط ساده دارای قدرت فوق العاده در شناخت ویروس ها و بدافزارها دارد .

Avira Free Android Security 3.0

با گوشی آندرویدی خود با خیالی آسوده بلوتوث دریافت کنید Bluetooth Firewall 1.8

دسته بندی : Android, ,

در موارد متعددی دیده شده و تجربه هم نشان داده که اکثر ویروس های موبایلی و بد افزارها از طریق بلوتوث و فایل های بلوتوثی از یک گوشی به گوشی دیگر منتقل می شود .  آمار ها نشان می دهد که متاسفانه سیستم عامل آندروید هم در حالت عادی از لحاظ امنیتی در سطح بسیار پایینی قرار دارد و به سیستم عامل محبوب هکرها تبدیل شده است و روز به روز  آمار و تعداد ویروس ها و حملات به این ویروس بیشتر و بیشتر می شود .