ایمیل دانلود نرم افزار ایمیل دانلود نرم افزار موبایل تویتر دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار فیس بوک دانلود موبایل ار ار اس خوان
آمار بازدید
موضوعات
تبلیغات
قالب وبلاگ
بزودی

آنتی ویروس AVG مخصوص موبایل (اندروید)

دسته بندی : Android, ,

آنتی ویروس AVG مخصوص موبایل (اندروید)

AVG AntiVirus PRO 3.2 Android

 

 

 

 

به دنبال یک آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی قابل اطمینان برای موبایل اندرویدی خود هستید؟

نرم افزار AVG AntiVirus PRO را امتحان کنید!

 

آنتی ویروس AVG مخصوص موبایل های اندرویدی نه تنها از اطلاعات موبایل شما در برابر ویروس ها و برنامه های مخرب جلوگیری میکند، بلکه مجموعه ای از امکانات برای بهینه سازی موبایل را نیز دارد.

 

ساختن قلمرو با UniWar HD v1.6.16

دسته بندی : Android, ,

 

ساختن قلمرو با UniWar HD v1.6.16

UniWar HD یکی از بهترین بازی های مولتی پلیر آنلاین می باشد. UniWar HD که در سبک پر طرفدار استراتژیک ساخته شده است، شما را ساعت ها مشغول رقابت با دوستانتان می کنید. هر بازیکن باید سعی کند تا در قلمرو خودش به ساخت سپاه و قلعه و … مشغول شود و ساختمان های رقیبان را تصرف کند.

ویژگی ها:
- ۳ مسابقه، هر کدام با هشت واحد متنوع
- بیش از ۴،۰۰۰ نقشه با ۸ بازیکن
-
۲۰ بازی در یک نقشه
- قابلیت بازی به صورت های۲v2 ،۳v3 و ۴v4
- حالت کمپین با ۲۱ ماموریت
- حالت های بازی: چند نفره (آنلاین)، حالت کمپین و …
- رتبه بندی جهانی

 

حکومت بر جزیره با Catan v3.0.0

دسته بندی : Android, ,

 

 

حکومت بر جزیره با Catan v3.0.0

با بازی Catan بسازید، بجنگید، تجارت کنید و حکومت جزیره ها را بدست بگیرید. Catan یک بازی افسانه ای و استراتژیک است که در آن باید با ساخت طولانی ترین جاده ها، ایجاد بزرگترین و قوی ترین ارتش نظامی به جنگ با جزایر همسایه و یا دور تر از جزیره خود بروید و آن ها را بدست آورید. شما باید با جزایری که توان جنگ با آن ها را ندارید به تجارت بپردازید و سطح در آمد خود را افزایش دهید. با افزایش در آمد خود می توانید جاده های بیشتر و ارتش قوی تری را در اختیار داشته باشید. همچنین با در آمد خود می توانید صنعت کشتی سازی داشته باشید که علاوه بر کسب سود و بدست آوردن جزایر از طریق راه های زمینی، از طریق راه آبی نیز می توانید با آن ها به جنگ یا تجارت بپردازید. یکی از ویژگی های این بازی این است که شما می توانید چهار بازیکن داشته باشید که هر کدام وظیفه شهرک سازی، جاده سازی، رهبری ارتش و دریانوردی را بر عهده بگیرد.

ویژگی ها :
– زبان های بازی : انگلیسی، آلمانی، فرانسه، هلندی، اسپانیایی، پرتغالی
– گرافیک بازی متناسب با گوشی هایی که دارای وضوح بالایی هستند.

 

 

تیراندازی به مرغ ها با Crazy Chicken Deluxe v2.5.0

دسته بندی : Android, ,

تیراندازی به مرغ ها با Crazy Chicken Deluxe v2.5.0

Crazy Chicken Deluxe یک بازی جالب و سرگرم کننده است، که در آن شما با سلاح های گوناگون و قدرتمندی که در اختیار دارید باید مرغ های دیوانه را بکشید. در این بازی شما با شلیک به مرغ ها آنها را کشته و امتیاز خود را بالا می برید تا بتوانید به مرحله بعد راه پیدا کنید، دقت داشته باشید که راه ورود به مرحله بعد را باید در مرحله قبل پیدا کنید. این بازی از ۶ زبان پشتیبانی می کند و با حجم کم و گرافیک عالی که برای آن طراحی شده است می تواند سرگرمی مناسبی برای شما باشد. از تغییرات جدید این بازی می توان به بهبود عملکرد بازی در دستگاهای متوسط و کنترلر بهتر نسبت به ورژن قبل اشاره کرد.

جنگ با شیاطین در Castle Defense v1.3.8

دسته بندی : Android, ,

 

جنگ با شیاطین در Castle Defense v1.3.8

فرمانده جهان در بازی Castle Defense به خطر بزرگی افتاده است، نه تنها اورک ها بلکه اجنه، ارواح، شیاطین و هیولاهای دیگر در حال تلاش برای نابودی او هستند. وظیفه شما حفاظت از قلعه در برابر این موجودات مهاجم می باشد و برای این کار می توانید از سه گروه جادوگران، پهلوانان و حیوانات وحشی سربازانی انتخاب کنید و با استفاده از تجهیزات نظامی پیشرفته مهاجمین را متوقف کنید. شما ۴ برج در اختیار دارید که امکان افزایش تعداد آنها تا ۱۲ برج وجود دارد. بازی شامل ۱۵ نقشه کارتونی با کیفیت و بیش از ۱۰۰ مرحله چالش انگیز است. در این ورژن اشکالات قبلی بازی برطرف شده است.

آشنایی با سلاح ها در Gun Disassembly 2 v8.1.0

آشنایی با سلاح ها در Gun Disassembly 2 v8.1.0

با بازی آموزشی Gun Disassembly 2 شما می توانید در دنیای عظیمی از اسلحه ها به کاوش و جستجو بپردازید. امکان باز و بسته کردن ۷۲ نوع اسلحه متفاوت با قطعات متحرک، نمایش ظاهر تفنگ ها به صورت سه بعدی، آشنایی با عملکرد داخلی هر اسحله، جستجو در بین ۵۳۰۰ قطعه با جلوه های صوتی مخصوص به خود و قابلیت دریافت اطلاعات و مشخصات هر اسلحه و حرکت آهسته عملکرد آن، وجود چندین حالت در بازی برای کار با اسحله ها، از ویژگی های این بازی فوق العاده است. همچنین شما می توانید در این بازی، سرعت عمل خود را در باز و بسته کردن اسلحه ها به چالش بکشید، و با دیگر بازیکنان در سراسر جهان به رقابت بپردازید. در این ورژن اسلحه های جدیدی به بازی اضافه شده است.

دانلود برنامه ابزارهای هوشمند Smart Tools v1.6.5

دسته بندی : Android, ,

  • دانلود برنامه ابزارهای هوشمند Smart Tools v1.6.5

    برنامه Smart Tools با ارائه پنج مجموعه ابزاری می تواند تلفن همراه شما را به یک ابزار همه کاره تبدیل کند. این پنج مجموعه دارای ۱۵ ابزار کاربردی برای اندازه گیری و افزایش کارایی تلفن همراه اندروید می باشند. ابزارها و مجموعه های نرم افزار موارد زیر هستند:

    مجموعه اول: طول، زاویه، شیب، سطح، خط کش هوشمند

    مجموعه دوم: فاصله، ارتفاع، عرض، مساحت، اندازه گیری هوشمند

    مجموعه سوم: قطب نما، فلزیاب، جی پی اس، قطب نما هوشمند

    مجموعه چهارم: صداسنج، نوسان سنج، صدا سنج حرفه ای

    مجموعه پنجم: چراغ قوه، ذره بین، آینه، چراغ قوه حرفه ای

    برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

    دانلود برنامه ابزارهای هوشمند Smart Tools v1.6.5, 3.0 out of 5 based on 2 ratings

 

 

دانلود بازی پایان زامبی ها : جنگ جهانی Z End: World War v1.38.rc4811

دسته بندی : Android, ,

دنیا به هم ریخته است، تمام خیابان ها پر از زامبی شده، مردم در گوشه ای پنهان شده و فریاد می زنند! اما شما با مثل آن ها نیستید، شما متفاوت هستید! سلاح خود را بردارید و آماده نبرد با زامبی ها شوید و دنیا را تغییر دهید. انگشت خود را بر روی ماشه نگه دارید و به زندگی زامبی های لعنت شده پایان دهید! Z End: World War یکی از بهترین بازی های آنلاین شوتر اول شخص می باشد که تجربه متفاوتی در اختیار شما قرار می دهد.

دانلود بازی پایان زامبی ها : جنگ جهانی Z End: World War v1.38.rc4811 همراه دیتا