ایمیل دانلود نرم افزار ایمیل دانلود نرم افزار موبایل تویتر دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار فیس بوک دانلود موبایل ار ار اس خوان
آمار بازدید
موضوعات
تبلیغات
قالب وبلاگ
بزودی

دانلود نرم افزار فایرفاکس نسخه اندروید

دسته بندی : Android, ,

 دانلود نرم افزار فایرفاکس نسخه اندروید

نرم افزار جدید اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار فایرفاکس پرسرعت تر و امن تر از سابق در اندروید خودتون وبگردی کنید و لذت ببرید؟جایگزینی مناسب برای مرورگرهای پیش فرض دستگاه های آندرویدی ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم ضمن معرفی یکی از قدرتمندترین مرورگرهای آندرویدی ، آن را جایگزین مرورگر پیش فرض دستگاه های آندرویدی شما کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

دانلود نرم افزار بنچمارک و تست قدرت سخت افزاری گوشی برای اندروید Geekbench 3 3.1.4

دسته بندی : Android, ,

دانلود نرم افزار بنچمارک و تست قدرت سخت افزاری گوشی برای اندروید Geekbench 3 3.1.4

Geekbench

Geekbench 3 3.1.4

در این پست از سایت قصد معرفی یک نرم افزار دیگر با نام Geekbench را داریم که توانسته در گوگل پلی رتبه بسیار خوبی کسب کند و امتیاز 4.2 از 5 را به خود اختصاص داده و بین کاربران جایی را باز کرده است . این نرم افزار با اینترفیس بسیار زیبا و محیط کاربر پسند قابلیت  نصب بر روی تمام گوشی های اندرویدی 4 به بالا را داراست که می توانید  آخرین نسخه از آن را از ادامه مطلب از همین پست  دانلود نمایید . 

دانلود نرم افزار فایل منیجر اندروید

دسته بندی : Android, ,

 دانلود نرم افزار فایل منیجر اندروید

نرم افزار اندروید جدید

 آیا می خواهید با دانلود نرم فزار بسیار قدرتمند و مفید فایل های خود را بهتر و کامل تر در محیط جذاب تر مدیریت کنید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با یک فایل منیجر جدید و بسیار قدرتمند آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

دانلود نرم افزار فوق العاده محدود کردن دسترسی برنامه ها به اینترنت برای اندروید Android Firewall – D

دسته بندی : Android, ,

دانلود نرم افزار فوق العاده محدود کردن دسترسی برنامه ها به اینترنت برای اندروید Android Firewall – Donate 2.3.4

Android Firewall - Donate 2.3.4

همان طور که مستحضر هستید در پست قبلی سایت نسخه دونیت نرم افزار فوق العاده  AFWall+ را معرفی کردیم . در این پست هم قصد معرفی نرم افزار دیگری با کارکرد مشابه را داریم که این نرم افزار هم در گوگل پلی بسیار مورد توجه قرار گرفته و امتیاز 4.7 را به خود اختصاص داده است . روال کاری و آموزش استفاده از نرم افزار کاملا مشابه  AFWall+  است که به منظور کامل شدن آرشیو سایت این نرم افزار هر معرفی شد . 

Android Firewall - Donate 2.3.4

راهنمایی : انتخاب بین این نرم افزار و نرم افزار AFWall+ که در پست قبل معرفی شد با شماست . هر دو نرم افزار امتیاز مشابه 4.7 را در گوگل پلی به دست آوردند . 

دانلود نرم افزار برش موزیک برای انتخاب رینگتون برای اندروید mCutter – Mp3 Cutter Ringtone 1.91

دسته بندی : Android, ,

mCutter  که همین چند ساعت پیش در گوگل پلی معرفی شد نام یک نرم افزار فوق العاده در زمینه برش انواع موزیک توسط گوشی اندرویدی و انتخاب آن به صورت مستقیم به عنوان زنگ رینگتون گوشی است . قبلا این کارها باید تماما توسط کامپیوتر انجام می شود اما حالا توسط آخرین نسخه از mCutter  که برای اولین بار توسط Apktops معرفی می شود شما قادر هر قطعه از هر موزیکی که مد نظرتان است را جدا کرده و از آن به عنوان رینگتون استفاده نمایید . 

mCutter - Mp3 Cutter Ringtone 1.91

 

دانلود نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندروید در ویندوز YouWave for Android 4.1.2

دسته بندی : Pc, Android, ,

دانلود نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندروید در ویندوز

YouWave for Android 4.1.2

 

 

 


 

نسخه جدید نرم افزار اجرای برنامه ها و بازی های اندروید در ویندوز منتشر شد!

YouWave for Android 4.1.2

 

نرم افزار YouWave for Android میتواند سیستم عامل اندروید را شبیه سازی کرده و برنامه و بازی های اندروید را در کامپیوتر و تحت سیستم عامل ویندوز اجرا کند.

 

با استفاده از نرم افزار YouWave میتوانید برنامه های اندرویدی مورد نظر خود را قبل از نصب در موبایل، روی کامپیوترتان تست کنید. و یا اگر موبایل اندرویدی ندارید ولی میخواهید یک بازی یا یک برنامه اندروید را اجرا کنید، میتوانید از این نرم افزار کمک بگیرید.

 

با نصب YouWave ، محیطی شبیه به یک گوشی اندرویدی در اختیار شما قرار میگیرد که دارای سیستم عامل Android 4.0.4 میباشد و امکان نصب تمام Application هایی که با این نسخه سازگاری داشته باشند را به شما میدهد.

 

دانلود آنتی ویروس نورتون برای موبایل های اندروید Norton Security and Antivirus 3.3 Android

دسته بندی : Android, ,

دانلود آنتی ویروس نورتون برای موبایل های اندروید

Norton Security and Antivirus 3.3 Android

 

 

 

 

به دلیل ارائه نرم افزارهای مختلف برای اندروید، و همچنین امکان اتصال گوشی های جدید به شبکه های گوناگون، لازم است تا به فکر امنیت گوشی خود نیز باشید. به همین دلیل در این مطلب، یک آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی قابل اطمینان برای موبایل های اندرویدی را معرفی میکنیم.

 

Norton Security and Antivirus Android

دانلود نرم افزار آفیس مخصوص موبایل (اندروید)

دسته بندی : Android, ,

دانلود نرم افزار آفیس مخصوص موبایل (اندروید)

OfficeSuite Pro 7 Android

 

 

در بیشتر کامپیوترهای خانگی و اداری میتوان حداقل یکی از برنامه های مجموعه آفیس را پیدا کرد. مخصوصا نرم افزارهایی مثل Word آنقدر پرکاربرد هستند که بیشتر ما آن را روی ویندوز خود نصب میکنیم.

 

همین محبوبیت مجموعه برنامه های Office باعث شده است تا اپلیکیشن های زیادی برای موبایل ارائه شود که توانایی نمایش، ویرایش، و همچنین ایجاد فایل های آفیس را دارند. یکی از این اپلیکیشن ها، نرم افزار OfficeSuite Pro است که مخصوص سیستم عامل اندروید بوده و روی موبایل ها و تبلت های مجهز به سیستم عامل Android قابل نصب است.