ایمیل دانلود نرم افزار ایمیل دانلود نرم افزار موبایل تویتر دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار فیس بوک دانلود موبایل ار ار اس خوان
آمار بازدید
موضوعات
تبلیغات
قالب وبلاگ
بزودی

نرم افزار TeamViewer v9.0.25790 برای کنترل کامپیوتر از راه دور Remote Desktop و v8.0.1055 برای اندرو

دسته بندی : Pc, Android, IOS, ,

TeamViewer نرم افزاری است برای کنترل، هدایت، و تعمیر رایانه ها از راه دور از طریق وصل دو رایانه با کمک شبکه اینترنت. این نرم افزار متعلق به شرکت آلمانی "TeamViewer GmbH" تا چندی پیش فقط قابل خرید بود ولی اکنون میتوان آنرا برای مصارف شخصی به رایگان دانلود و استفاده کرد. دو کاربر میتوانند با نصب و بکار گیری این نرم افزار و رد و بدل رمزهای عبور، رایانه‌های خود را به طوری با یکدیگر مرتبط سازند که یک کاربر (طرف فعال) تصویر مانیتور کاربر دیگر را از دور ببیند و به تمامی محتوی رایانه او دسترسی داشته باشد. با کمک این برنامه امکانات وسیع آپلود و دانلود نرم افزار هم مهیا میشود. این نرم افزار از کارساز پراکسی (Proxy)، فایروال و برگردان نشانی شبکه (NAT) براحتی عبور میکند.

دانلود جدیدترین نسخه تبدیل دوربین گوشی به اسکنر حرفه ای CamScanner Phone PDF Creator v3.1.0.20140127

دسته بندی : Android, ,

یکی از کاربردی ترین نرم افزار های اندوریدی camScanner هست که شما را در ساخت کتاب های پی دی اف کمک می کند . شاید شما هم مواقعی به کتابی برمی خورید که چند صفحه از آن به دل تان می نشنید ولی شما نمی توانید به کتاب دسترسی لازم داشته باشید . در این صورت شما به کمک این نرم افزار اندرویدی می توانید با دوربین گوشی خود از صفحات مورد نظر عکس گرفته و با این نرم افزار عکس ها را به کتابچخه ایی pdf در گوشی خود ذخیره کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید .

دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار تبدیل موبایل به کنترل تلویزیون Smart IR Remote v1.7.0 برای گوشی های ا

دسته بندی : Android, ,

اگر گوشی اندروید دارید به شما توسط نرم افزار Smart IR Remote را پیشنهاد می کنیم.
همانطور که احتمالا مطلع هستید و به این موضوع اشاره هم شد ، اخیرا فرستنده های مادون قرمز یا همان اینفرارد به اسمارتفون ها باز گشته اند البته نه به عنوان درگاه ارسال فایل بلکه کاربردی همانند کنترل را به دستگاه می دهند ، برای این منظور برنامه پیش فرضی در گوشی نصب شده است ، این برنامه به مراتب بهتر از برنامه استوک گوشی بوده و دوستانی که گوشی های پشتیبانی شده را دارند می توانند لذتی مضاعف را با این برنامه تجربه کنند.

 

اجرای نرم افزار جاوا در آندروید

دسته بندی : Android, ,


با نرم افزار Java / J2ME Runner می توانید نرم افزار ها و بازی های جاوا را در گوشی آندرویدی خود اجرا کنید، بیش از ۳۵,۰۰۰ بازی جستجو و دانلود کنید و نرم افزار های جاوا را به apk تبدیل کنید! شایان ذکر است که Java/J2ME Runner هر دو فرمت jar و jad را پشتیبانی می کند. این نرم افزار به درخواست تعدادی از کاربران عزیز در سایت قرار گرفت